begin van de pagina

Avonturen in de warmwaterbronnen

Openbaar·14 leden

Zet dit op je lijstje voor een trektocht! Conundrum Hot Springs in het Maroon Bells-Snowmass Wilderness-gebied bij Aspen, Colorado

43 keer bekeken
Onbekend lid
25 februari 2025

Na een tocht van 13,7 kilometer en 762 meter hoogteverschil door de vallei, de bossen en de weiden naar de populaire Conundrum Hot Springs, voelde ik het wel in die laatste kilometer omhoog en die laatste kilometer naar beneden, maar de trektocht was het absoluut meer dan waard! Mijn enige advies is om zo licht mogelijk te pakken om het jezelf makkelijker te maken. Om aan de hoogte te wennen, kun je het beste een nacht in Aspen of Denver verblijven voordat je aan de tocht begint. Onderweg moet je ook een paar keer de rivier met smeltwater oversteken, dus zorg ervoor dat je goede waterschoenen hebt. De bronnen liggen verscholen tussen twee watervallen en er zijn een aantal mooie kampeerplekken om uit te kiezen. Het uitzicht vanaf de bronnen is fantastisch! Ik had ook een prachtige kans om één te worden met de natuur – lekker in de bron te liggen terwijl ik een stekelvarken gadesloeg dat mos van de rotsen in de buurt at.

Bewerkt

Leden

Sauna-kanaalgroepen 

onderaan de pagina